POLITICA DE ANULARE (RETUR)
In cazul in care serviciul de psihoterapie online/ consultanta dezvoltare personala online nu poate fi prestat din diferite cauze tehnice (intreruperea accesului la internet, lipsa semnalului de telefonie mobila etc) datoriat unor situatii imprevizibile generale va fi restituita clientului in totalitate suma platita in prealabil pentru programare.
In cazul in care din diverse motive clientul nu este apelat/contactat telefonic/online la data si ora programata, suma platita de catre client va fi restituita in totalitate daca acesta nu opteaza pentru o reprogramare la o data ulterioara.
In cazul in care clientul invoca o abordate tendentioasa sau neprofesionista nemotivata a colaboratorului platformei iTherapy, va trebui sa anunte acest lucru telofonic la nr. 0768139070 sau pe e-mail la office@i-therapy.ro urmand ca suma platita de catre client sa fie restituita in totalitate.
In cazut in care clientul nu mai poate respecta ora si data programata, poate reprograma sedinta de terapie la o data ulterioara fara costuri suplimentare. Clientul poate renunta la programarea facuta, fără invocarea vreunui motiv, daca anunta cu 24 de ore in prealabil, telefonic la nr. 0768139070 sau pe e-mail la office@i-therapy.ro – caz in care suma platita de catre client va fi restituita in totalitate.
In cazul in care clientul nu doreste sa participe la serviciile oferite de i-Therapy, conform programarii facute si platite in prealabil, fara sa-si anunte intentia de a renunta la serviciul de psihoterapie/consultanta online cu 24h inainte si fara sa reprogrameze sedinta, suma platita de catre client va nu va fi restituita.
Pentru platile cu cardul prin Netopia Payments, in cazul in care serviciile oferite de iTherapy nu pot fi prestate, rambursul se face folosind aceasi metoda de plata ca si cea utilizata de client pentru achizitionarea serviciilor.